Wat is het best bewaarde geheim van Nederland?
Ik wist het niet, maar gemeente Westerwolde is een parel in de provincie Groningen. Pal tegen de Duitse grens aan is het een ultieme plek voor toeristen die houden van historie, cultuur, mooi landschap en streekproducten. Het is zelfs een Cittaslow-gemeente. You say? Een langzame stad in de positieve zin. Niet meer dan 50.000 inwoners en met de focus op kwaliteit van leven. Hier kun je onthaasten en relaxed genieten.
Maar hoe vertel je dat aan bezoekers en bewoners?
In een reeks bijeenkomst zijn medewerkers een beleidsmakers meegenomen in bovenstaande en samen zijn we tot een plan van aanpak gekomen. Vervolgens hebben we dit plan aan het College van B&W gepresenteerd. Immers, als je ambassadeurs zoekt moet je bij mensen met een publieke rol beginnen. Dat geldt niet alleen bij overheden, maar in alle organisaties waar ik kom. CEO’s, managers, bestuurders…Kom uit je glazen kooi en communiceer met de buitenwereld waar je enthousiast van wordt. Dan volgen medewerkers en klanten / bezoekers vanzelf!
Om te laten zien hoe je content over zo’n prachtige gemeente kan maken heb ik een aantal video’s opgenomen.
Impressie
Geintereseerd geraakt in onze cases? Neem contact op!
Contact