Wat is de favoriete plek in jouw huis? Grote kans dat de keuken steeds vaker wordt genoemd. De plek waar je lekker eten maakt, vrienden ontvangt, ‘s avonds aanschuift of lekker op zondagochtend de krant leest. Het centrum van moderne families waar gezondheid, ontmoeten en relaxen centraal staat.
KBC Keukens en Badkamers helpt al jarenlang klanten aan die ideale plek, op maat gemaakt of vanuit ontwerpen in de showroom. Aan de keukentafel in die showroom vertellen klanten hun technische wensen, maar soms ook hun hele levensverhaal. Het team bestaat uit toegewijde vakidioten, die van het eerste gesprek tot aan de plaatsing vol energie en gedetailleerd aan het werk gaan.
Kortom, niet zomaar een familiebedrijf maar een begrip in de regio. Alleen, dat was online totaal niet te zien. Tijd voor een grondige analyse van het bedrijf en een plan de campagne.
Inmiddels is er een compleet vernieuwde website gelanceerd waarbij het bedrijf een persoonlijk en helder gezicht heeft gekregen. Ook wordt de website maandelijks geoptimaliseerd voor de zoekmachines en worden Adwords-campagnes beheert. Ook heeft Humaniz een social media-plan samengesteld, samen met betrokken medewerkers die veel vaker delen met de buitenwereld wat er gebeurt.
Maandelijks vindt op het kantoor van KBC een bespreking plaats waarin de resultaten worden doorgenomen en tevens wordt gekeken hoe de resultaten verder kunnen worden geoptimaliseerd zodat de website niet alleen de juiste doelgroepen aantrekt maar ook dat uiteindelijk deze doelgroep klant wordt bij KBC of komt voor een renovatie van hun huidige keuken of badkamer.
Het verhaal van KBC wordt niet alleen in foto’s en teksten verteld, ook de medewerkers en klanten komen uitgebreid aan het woord. Reviews, maar ook aanstekelijke kookvlogs en kijkjes in de keuken zorgen voor een gevarieerd en goed beeld van de wereld van KBC. Website en strategie klaar? Bakken maar!
Impressie
Geintereseerd geraakt in onze cases? Neem contact op!
Contact